Kamis, 07 Juni 2018

Khasiat Pohon Bidara Menurut Islam

Assalamualaikum ustad sya skit sdah 4 thun jlan ktax dukun di knal jin dan sihir krang sudah gak lagi ke dukun sekarang 7 bulan jalan ke ruqyah krang lbih 10x d ruqyah skrang stiap wktu ruqyah mandiri tp sya kdang smbuh 95 dah mau smbuh skit lagi ustad skrng yang siring itu barat bgt d kepala gemeter jntung detakx kncang kyak yg sgat kgetkdang d lambung skit d lher dan bundaklyo. Earl mindell rph phd seorang pakar herba dan nutrisi telah menyenaraikan 34 sebab mengapa anda perlu mengambil goji 1goji memanjangkan usia menghalang diri anda daripada tua sebelum masa menerusi tindakan anti oksida yang tinggi.

Sekadara peringatan untuk diri sendiri yang selalu lagro dan meninggalkan solat 5 waktu dengan sengaja.

Khasiat pohon bidara menurut islam. Banyak lagu beliau yang aku dengar dan beberapa kali aku mainkan sebab sangat menusuk kalbu aku yang kering nie bila aku dengar lagu beliau. Opick yang hensem dan suara sedap kalah aku. Juga peringatan untuk anda diluar sana.

Aku memang minat tahap power rangers kat opick nie.

Ingin Gunakan Daun Bidara Untuk Usir Jin Begini Caranya

Manfaat Dan Khasiat Daun Bidara Untuk Kesehatan Pohon Bidara

Khasiat Daun Bidara Dalam Perubatan Islam Cara Membuat Ramuan Cara





share this article to: Facebook Twitter Google+ Linkedin Technorati Digg
Posted by Dini Kusnanda, Published at 02.34 and have 0 komentar

Tidak ada komentar:

Posting Komentar