Selasa, 03 Juli 2018

Pohon Bidara Dan Buahnya

Perdu atau pohon kecil biasanya bengkok tinggi hingga 15 m dan gemang batang hingga 40 cmcabang cabang menyebar dan acap menjuntai dengan ranting ranting tumbuh simpang siur dan berambut pendek. Tujuh species yang tumbuh subur di tanah suci.

Dua kumpulan kebun yang luas lagi subur yang terletak di sebelah kanan dan di sebelah kiri kampung mereka.

Pohon bidara dan buahnya. Zul permatang badak hijaunya tumbuhan mengelilingi saya membekalkan oksigen untuk kami sekeluargahidup ini indah bila kita mengindahkannya dengan tanamanbuah buahansayur sayurankita dapat makanan dari sumber alamkita menyelamatkan bumi dari ozon yang semakin menipis. Dan demi sesungguhnya kamu telah sedia mengetahui tentang ciptaan diri kamu kali pertama maka ada baiknya kalau kamu mengambil ingatan bahawa allah yang telah menciptakan kamu dari tiada kepada ada berkuasa membangkitkan kamu hidup semula pada hari akhirat kelak. Gandum jelai anggur ara delima zaitun dan korma tanah yang tidak berkekurangan selama empat puluh tahun orang israel berkeliaran di sekitar gurun berjalan terus menerus untuk mencapai tanah perjanjian.

Selalu hijau atau semi menggugurkan daun. Demi sesungguhnya adalah bagi penduduk negeri saba satu tanda yang membuktikan kemurahan allah yang terdapat di tempat tinggal mereka iaitu. Buah buahan seperti anggur pisang betik manggis mempelam nanas epal oren anggur lobak dan seumpamanya mempunyai pelbagai vitamin dan sangat enak untuk di makan.

Jual Benih Biji Pohon Bidara Arab Sidr Arab Isi 3 Biji Di Lapak

Bidararukyah Hash Tags Deskgram

Rahsia Khasiat Daun Bidara Khalifah Media Networks Khalifah





share this article to: Facebook Twitter Google+ Linkedin Technorati Digg
Posted by Dini Kusnanda, Published at 10.29 and have 0 komentar

Tidak ada komentar:

Posting Komentar